Londonas Kinga koledžas pētījumā tika salīdzināti 4250 identisko dvīņu un 4250 neidentisko dvīņu interneta lietošanas paradumi.
Zinātnieki atklāja, ka gēni ir atbildīgi par 39% no tiešsaistē pavadītā laika. Pēc viņu domām šie rezultāti parāda, ka sociālie mediji mūs nepievilina un neiesloga kā “bezpalīdzīgus patērētājus”, bet cilvēku tieksme tos izmantot ir dabiska.
Profesors Roberts Plomins skaidro, ka “galvenā komponente gēnu un apkārtējās vides korelācijā ir izvēle. Tas nozīmē, ka cilvēki nevis pasīvi uztver apkārt notiekošo, bet paši nosaka savu rīcību, un izvēle ir saistīta ar iedzimtību.”
Lasi vēl: Lūk, kas notiek, kad tu pārvari atkarību no mobilā telefona!
Uzzini vairāk par šo pētījumu un interesantiem ar iedzimtību un sociālajiem medijiem saistītiem faktiem, šķirot nākamo lapu!
Tevi noteikti interesēs
- Dārza darbu Mēness kalendārs no 12. līdz 18.maijam: kas jāizdara dārzniekiem savos dārzosby Laura Blūma
- Šis nezāļu uzlējums palīdzēs iegūt trīskāršu lielu un saldu tomātu ražuby Anete Vītola
- Tiešais reiss no Arktikas: meteoroloģijas eksperts Martins Bergšteins nemaz neiepriecina ar laika ziņām šai un arī nākošajai nedēļaiby Laura Blūma