Londonas Kinga koledžas pētījumā tika salīdzināti 4250 identisko dvīņu un 4250 neidentisko dvīņu interneta lietošanas paradumi.
Zinātnieki atklāja, ka gēni ir atbildīgi par 39% no tiešsaistē pavadītā laika. Pēc viņu domām šie rezultāti parāda, ka sociālie mediji mūs nepievilina un neiesloga kā “bezpalīdzīgus patērētājus”, bet cilvēku tieksme tos izmantot ir dabiska.
Profesors Roberts Plomins skaidro, ka “galvenā komponente gēnu un apkārtējās vides korelācijā ir izvēle. Tas nozīmē, ka cilvēki nevis pasīvi uztver apkārt notiekošo, bet paši nosaka savu rīcību, un izvēle ir saistīta ar iedzimtību.”
Lasi vēl: Lūk, kas notiek, kad tu pārvari atkarību no mobilā telefona!
Uzzini vairāk par šo pētījumu un interesantiem ar iedzimtību un sociālajiem medijiem saistītiem faktiem, šķirot nākamo lapu!
Tevi noteikti interesēs
- 500 eiro par Ziemassvētku dāvanām: šādu summu plāno tām tērēt iedzīvotāji tikai vienā Latvijas reģionā un tā nav Rīga
- Mans vīrs “aizmirsa” par manu dzimšanas dienu un devās pie drauga; es palutināju sevi ar greznu spa, par to samaksājot ar viņa kredītkarti
- Kad gribas kaut ko vieglu, bet īpaši gardu, ņemu vistas fileju un jau pēc 10 minūtēm ceļu galdā svinīgu Jaungada uzkodu, kas garšo visiem
- Sinoptiķi strauji pasliktinājuši prognozi no 15. decembra: kas notiks ar laiku
- Braucot pie vecākiem uz laukiem pielikām pilnus maisus ar cienastiem, bet māte mūs cienāja tikai ar kartupeļiem un salātiem – visu atvesto noslēpa
- ”X faktora” atbalstītāji pie TV ekrāniem nikni par redzēto raidījuma finālā: ”Tā pat sportā nedara”








